نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع)
سرخط خبرها

اولین سالگرد شهادت شهدای امنیت مشهد، حسین زینال زاده و دانیال رضازاده | دلتنگی‌ای که قابل توصیف نیست+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۴۸۲۱
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
  • ۲
اولین سالگرد شهادت شهدای امنیت مشهد، حسین زینال زاده و دانیال رضازاده | دلتنگی‌ای که قابل توصیف نیست+ فیلم
هم‌زمان با اولین سالگرد شهادت شهدای امنیت مشهد، جمعی از جوانان و دوستان این شهدا با خانواده آن‌ها دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده از شهدای امنیت مشهد مقدس، جمعی از دوستان این شهدا به همراه سیدحسین علوی‌مقدم، عضو شورای شهر مشهد و اعضای مؤسسه دعبل خزاعی با خانواده این شهیدان دیدار کردند. 

زهره محمدیان، مادر شهید دانیال رضازاده در این دیدار گفت: ۲۴سال امانت مادری داشتم و یک سال است این امانت را به صاحبش برگرداندم ولی در عوض خداوند دانیال‌های زیادی را بعد از شهادت تنها پسرم به من بخشیده است. 

محمدیان درخصوص شهید رضازاده گفت: پسرم بچه‌هیئتی بود و شب‌های جمعه در شبکه اجتماعی خود اعلام می‌کرد بچه‌ها به هیئت بیایند. دانیال از ۱۱سالگی وارد بسیج شد و تا لحظه شهادت، دست از کار بسیج و بسیجی بودن نکشید و تمام سعی و تلاشش را می‌کرد که برای جامعه مفید باشد. برایش هم پدر بودم و هم مادر و او همیشه شاکر بود و هیچ‌وقت گلایه نمی‌کرد و می‌گفت مادر! خدا جواب صبر ما را می‌دهد. 

مادر این شهید امنیت افزود: پسرم دانشجوی رشته برق بود و هم‌زمان کنار درسش فعالیت‌های بسیج و دانشجویی و خیرخواهانه داشت. در زلزله‌های سرپل ذهاب، پل‌دختر و زلزله دوغارون حضور فعال داشت و برای نیازمندان دستِ دهنده داشت و در حاشیه شهر با پول توجیبی خودش کمک می‌کرد و گاهی برای کمک به افراد وام می‌گرفت.

محمدیان با ابراز دلتنگی برای شهید رضازاده خاطرنشان گفت: از شهادت پسرم خوشحالم ولی تنها سختی‌اش این است که دانیالم را از دست دادم. شب و روز با عکس‌های دانیال زندگی می‌کنم و اتاقش را جوری چیدم که دوست داشت. امیدوارم خدا آن‌قدر به من صبر بدهد که بتوانم این نبودن را تحمل کنم.

مادر شهید رضازاده ادامه داد: پسرم قبل از شهادت گفت مامان! احتمال دارد به سفری بروم ولی دوستانم حتماً به شما سر می‌زنند و احوالتان را می‌پرسند. 
اینکه شما عزیزان اینجا هستید به من روحیه می‌دهد و می‌دانم راه دانیالِ من را جوانان دیگر و دوستانش ادامه خواهند داد و در این مسیر قدم برخواهند داشت.

وی افزود: خوشحالم که خداوند به دانیالم عزت داد که نه تنها مردم ایران که دنیا به او افتخار می‌کنند.

مادر شهید رضازاده: خوشحالم که خداوند به دانیالم عزت داد | جوانان در مسیر شهدا قدم بردارند

مادر شهید زینال‌زاده: هدف پسرم حفظ انقلاب و دفاع از ناموس بود

زهرا غفوریان، مادر شهید حسین زینال‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه دلتنگی‌ای که بر ما گذشته قابل توصیف نیست و مگر می‌شود سخت نگذرد، بیان کرد: هدف پسرم حفظ انقلاب و دفاع از ناموس و حجاب و عفت بود و هیچ‌وقت مانعش در راه رسیدن به هدفش نبودم. حسین وقتی که در جریان اغتشاشات نگرانی‌ام را می‌دید، می‌گفت مامان! ما باید برویم و اگر نرویم نمی‌گذارند حجاب بر سر شما بماند.  

غفوریان افزود: توصیه‌ام به جوانان این است که راه شهدا را با مدد از خودشان ادامه دهند. اینجا سرزمین امام زمان(عج) است و ان‌شاءالله بتوانیم پرچم اسلام را به دست ایشان برسانیم.  

این مادر شهید بر آگاهی جوانان درباره فضای رسانه‌ای تأکید کرد و ادامه داد: بچه‌هایی که به میدان جنگ می‌روند خانواده‌هایشان تا حدی آمادگی از دست دادن جوانشان را دارند اما پسر من در شهر خودش و در دفاع از امنیت به دست یک هم‌وطن کشته شد. آگاهی و سواد رسانه‌ای جوانان بسیار مهم است و خانواده‌ها و دختران و پسران ما باید بر این موضوع دقت داشته باشند. رضا رهنورد، قاتل حسین نیز به‌خاطر عدم آگاهی و گوش دادن به حرف شبکه‌های معاند این اقدام را انجام داد و در واقع این ناآگاهی باعث شد دو نفر از فرزندان ما از دست بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
0
آخی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
1
0
بسم اللـه الرخمن الرحیم
خداوندا درجاتشان را متعالی و صبر و اجر بازماندگانشان را مضاعف فرما بحقّ محمّد و آل محمّد.
الفاتحة مع الصلوات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->